Nedostaci i reklamacije
Ukoliko se konstatuje da je isporučena roba oštećena, nekompletna ili da nije u funkcionalnom stanju, tj. da nije saobrazna ugovoru Kupac ima pravo na reklamaciju iste. Prijava reklamacije se može izvršiti na sajtu putem email-a info@articool.rs ili telefonom 069/4858061
Prodavac će izvršiti zamenu robe.
Ako otklanjanje nedostataka nije moguće zamenom robe, Kupac može da zahteva umanjenje ugovorene cene ili da zahteva raskida ugovor o prodaji, pri čemu se Kupcu vraća celokupno uplaćeni iznos.
Prodavac je dužan da, osnovanu reklamaciju realizuje u zakonskom roku, od dana donošenja odluke o njenoj opravdanosti.
Kupac ima pravo na otklanjanje nedostataka na proizvodima isključivo uz račun (koji je poslat putem mail adrese prilikom porudžbine), koji je dužan da priloži prilikom reklamacije kupljene robe.
Rok za reklamaciju je 30 dana.