Uslovi kupovine robe

Da bi izvršio kupovinu robe, Kupac može da bira između opcije da li želi da robu poruči kao gost stranice i ostavi osnovne podatke ili da se registruje na zvaničnom sajtu “Articool” www.articool.rs.

Kupac poručivanje potvrđuje sledeće:

1. da je u potpunosti upoznat i da prihvata Uslove kupovine

2. tačnost i potpunost u obrascu navedenih podataka

3. da daje izričitu saglasnost da Articool može, u skladu sa odredbama Zakona o zaštiti ličnih podataka obrađivati lične podatke naznačene u porudžbini, za potrebe vlastitih evidencija i pružanja drugih usluga i da Gradska beba navedene podatke može davati trećima u svrhu izdavanja usluga

Kupac registracijom potvrđuje da je u potpunosti obavešten i razumeo sledeće:

1. tehničke karakteristike i osobenosti proizvoda koji poručuje

2. prodajnu cenu ili načinu na koji će se prodajna cena obračunati ako se zbog prirode proizvoda prodajna cena ne može utvrditi, kao i o svim dodatnim i drugim troškovima koji se stavljaju na teret Kupca
Načini plaćanja
1. Plaćanjem preko računa

Vašu narudžbinu možete platiti direktnom uplatom na račun Prodavca. Plaćanje možete izvršiti standardnom uplatnicom u bilo kojoj pošti ili banci na teritoriji Republike Srbije. Nakon poručivanja i telefonske potvrde Vaše porudžbine, uplatite iznos sa predračuna koji dobijate E-mailom putem opšte uplatnice na šalteru bilo koje poslovne banke, pošte ili e-bankingom. Po evidentiranju Vaše uplate, proizvodi sa porudžbenice se šalju na Vašu adresu.

2. Plaćanje pouzećem

Kod plaćanja pouzećem Vašu narudžbinu plaćate u gotovini prilikom isporuke neposredno dostavljaču kurirske službe.
Nedostaci i reklamacije
Ukoliko se konstatuje da je isporučena roba oštećena, nekompletna ili da nije u funkcionalnom stanju, tj. da nije saobrazna ugovoru Kupac ima pravo na reklamaciju iste. Prijava reklamacije se može izvršiti na sajtu putem email-a info@articool.rs ili telefonom 069/4858061

Prodavac će izvršiti zamenu robe.

Ako otklanjanje nedostataka nije moguće zamenom robe, Kupac može da zahteva umanjenje ugovorene cene ili da zahteva raskida ugovor o prodaji, pri čemu se Kupcu vraća celokupno uplaćeni iznos.

Prodavac je dužan da, osnovanu reklamaciju realizuje u zakonskom roku, od dana donošenja odluke o njenoj opravdanosti.

Kupac ima pravo na otklanjanje nedostataka na proizvodima isključivo uz račun (koji je poslat putem mail adrese prilikom porudžbine), koji je dužan da priloži prilikom reklamacije kupljene robe.

Rok za reklamaciju je 30 dana.
Dostava za celu Srbiju!
https://www.articool.rs/wp-content/uploads/2019/10/newsletter-articool-640x206.png
Newsletter

    Please prove you are human by selecting the flag.